Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Kérjük olvasd el mielőtt üzensz nekünk.

 

Hogyan kereshetek terméket az oldalon?

A termékek keresésére oldalunkon többféle lehetőség van. A szabadszavas keresőben a termékek nevében lévő kifejezésekre lehet rákeresni. 

 

Vásárolhatok regisztráció nélkül?

Igen. Webshopunkban van lehetőséged regisztráció nélkül vásárolni. Viszont ha regisztrálj számos előnyben fogsz részesülni. Csatlakozhatsz a törzsvásárlói programunkba, így minden egyes vásárlásodat követően felhasználható zsetonokhoz jutsz.

 

Elfelejtettem a jelszavam, hogyan tovább?

Ha elfelejtetted a jelszavad, akkor a bejelentkezésnél kattints az “ELFELEJTETT JELSZÓ?”-ra, majd add meg az e-mail címed és mi küldünk Neked egy e-mailt, amelyben a rendszer által generált ideiglenes jelszó lesz. Ezzel a jelszóval be tudsz lépni a fiókodba. Belépés után a jelszavad változtasd meg!

 

Bankkártyával tudok fizetni?

Igen. A megrendelt terméket és szállítási költséget (ha van) bankkártyás fizetéssel tudod kiegyenlíteni. A kártyás tranzakció a Barion Online Fizetési Rendszerén keresztül történik.

 

Megrendeltem a terméket, de nem érkezett visszaigazoló e-mail. Mit tegyek?

Minden rendelésről automata visszaigazolást küld a rendszerünk. Ha ez nem érkezett meg postafiókodba, ellenőrizd, hogy nincs-e a postafiók spam (levélszemét) mappájában! Győződj meg arról is, hogy jó e-mail címet adtál-e meg! Ha a megadott e-mail cím helyes, akkor kérjük, honlapunkon a “KAPCSOLAT” aloldalon az űrlapon jelezd, keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben a info@robofox.hu címen!

 

Mit tegyek, ha nem érkezett meg a csomagom?

Amennyiben a csomag a rendeléstől számított 5 munkanapon belül nem érkezik meg, keress bennünket elérhetőségeinken, hogy utánanézhessünk.

 

Mit tegyek ha meggondoltam magam és visszaküldeném a terméket? (Vásárlói elállás)

14 napon belül jogosult vagy indoklás nélkül elállni a vásárlástól.Elállásra akkor lehet szükséged, ha az online vásárolt termék valamilyen okból kifolyólag nem nyerte el a tetszésedet.

Első lépésként jelentsd be az elállási szándékodat nekünk. Vedd fel a kapcsolatot  ügyfélszolgálatunkkal, vagy töltsd ki az űrlapot! Erre a vásárlástól számított 14 naptári napig van lehetőséged.A termék visszaküldésére a bejelentéstől számított 14 nap áll rendelkezésedre.Az ezzel járó költségek a Fogyasztót terhelik.

Abban az esetben ha a termék és annak a csomagolása is sértetlen, visszautaljuk a teljes összeget. Fontos, ha az előbb leírtak nem állnak fent, tehát látható külsérelmi nyomok keletkeztek,(pl.:használati nyomok,horpadás,karcok, ütődések, szennyeződés) akkor csak részarányosan tudjuk a termék árát megtéríteni. Ezért ajánljuk, hogy amennyiben nem vagy biztos benne, hogy meg szeretnéd tartani az adott terméket, érdemes csak rövid ideig üzemeltetni, csak kipróbálni, hogy ezzel is minimalizáld annak kockázatát, hogy a termék árából levonásra kerüljön.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (például fogkefe, golyósdezodor, fehérnemű, fülhallgató, kozmetikumok, fritőz, borotva, turmix). Fontos tudni, hogy a higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket is visszaküldheted, amennyiben a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottad fel, vagyis a terméket még nem vetted használatba.

További tájékoztatást az ÁSZF 3.-4. pontjában olvashatsz, vagy megkérdezheted ügyfélszolgálatunkat is.